Informatie voor leiders

Zomerkamp 2021

Lees aub ook goed de informatiepagina voor ouders. Hierin staat de algemene info over het zomerkamp. De officiële info inschrijvingen zijn nog niet geopend. Zodra dit gebeurd hoor je dit van je teamleider of hoofd.

Stap in de wereld van een tiener

Op het tienerkamp willen we een veilige omgeving bieden waar tieners Gods liefde kunnen ervaren. Om dat te kunnen doen hebben we een groot team van vrijwilligers nodig. We zijn dan ook super blij met jullie inzet!

Komend zomerkamp trekken jullie een week lang op met de tieners. In meer of mindere mate, afhankelijk van de rol waarin je mee gaat. Het is niet alleen voor de tieners, maar ook voor leiding een fantastische ervaring om tienerkamp mee te maken. Aan het eind ben je vast moe, maar je rugzak is gevuld vol met inspiratie en waardevolle herinneringen.

Een deel zijn van het tienerkamp is niet zomaar iets: wij hebben een week lang de verantwoordelijkheid over ca. 160 tieners. Dat is iets wat we heel serieus nemen.

Als medewerker heb je een belangrijke rol, of je nou groepsleiding bent of in een andere rol. Je zorgt ervoor dat alle monden gevuld worden, dat er activiteiten op het programma staan en dat we ’s avonds naar de dienst kunnen of super tof beeldmateriaal hebben van deze mooie week. Of je nou paprika’s snijdt in de kookploeg, als YCO de spellen uitzet, de gitaar bespeelt in de band of welke taak dan ook die bij jou medewerkersrol hoort, ook jij hebt een voorbeeldfunctie. Je hebt het misschien zelf niet in de gaten, maar tieners kunnen echt naar jou opkijken. Wees je dus bewust van deze rol!

Inschrijven
Het is vanaf nu mogelijk om je in te schrijven als medewerker. Dat kan via onderstaande stappen. Het aller belangrijkste is om op tijd je VOG aan te vragen, het zou balen zijn wanneer deze niet op tijd binnen is, houdt er rekening mee dat de aanvraag enkele weken kan duren! Om je in te kunnen schrijven heb je een code nodig. Deze kun je opvragen bij je hoofd of teamleider.

Datum

Start leiders: zaterdag 24 juli 2021 om 14:30 uur.

Vanwege corona houden we dit jaar geen voorbereidingsweekend. Daarom starten we het zomerkamp op zaterdag 24 juli met alleen de medewerkers, zodat we deze dag kunnen gebruiken voor een goede voorbereiding en toerusting. De dag erna arriveren de tieners, en kunnen we met z’n allen weer een heel mooi kamp beleven!

Einde leiders: zaterdag 31 juli 2021 rond 11:30 uur.

Locatie

De Hoof 18, 5712 LM Someren

Kosten

  • LEIDINGTICKET Zonder ondersteuning
  • €145
  • LEIDINGTICKET Met 30 euro ondersteuning
  • €115
  • LEIDINGTICKET Met 80 euro ondersteuning
  • €65

Kan je de ticketprijzen (inclusief ondersteuning) niet betalen? Vraag extra ondersteuning voordat je je inschrijft.

Ondersteuningscodes

Ben je niet in staat de volledige ticketprijs te betalen, kies dan straks bij de officiële inschrijving een ticket met ondersteuning. Je geeft hiermee aan dat je ondersteuning nodig hebt van het fonds Ondersteuning districtskampen. Je hoeft geen reden op te geven waarom je de ondersteuning nodig hebt.

Bus

Omdat het zomerkamp voor de medewerkers een dagje eerder begint dan voor de tieners, is het helaas niet mogelijk om met de bus te gaan. Probeer daarom zo veel mogelijk met elkaar mee te rijden, en vergeet dan je mondkapje niet!

Gift

Wellicht ben je in staat om een gift te geven? Met een gift steun je het fonds Ondersteuning Districtskampen en maak je het mogelijk dat anderen financiële ondersteuning kunnen krijgen om mee te gaan.

1

Zorg voor een geldige Verklaring Omtrent Gedrag (VOG)

Als Kerk van de Nazarener willen we een veilige kerk zijn. Een van de maatregelen die we hiervoor nemen is dat alle leiders die meegaan met een evenement van de Kerk van de Nazarener in het bezit moeten zijn van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.

2

Maak een leiding account aan

Op deze manier hoef je een volgende keer minder gegevens in te vullen. Als je als een ouder / verzorger account hebt, maak dan een nieuw account aan als je als leiding mee wilt.
3

Vraag eventueel extra financiële ondersteuning aan.

Zijn de ondersteuningscodes niet voldoende? Vraag extra ondersteuning voordat je je inschrijft.

4

Schrijf je in als leiding

5

Huur eventueel een fiets

Log eerst in om een of meerdere fietsen te huren te bestellen.
6

Betaal de tickets

Betaalopties

Het heeft onze voorkeur dat je tijdens de inschrijving betaald via iDeal. Heb je geen mogelijkheid om via iDeal te betalen, dan kan je tijdens het inschrijven ook kiezen voor een bankoverschrijving. Het rekeningnummer krijg je opgestuurd na afloop van de inschrijving. Maak in dit geval binnen 24 uur het geld over.

Uitgesteld betalen

Ben je niet in staat om direct via Ideal of binnen 24 uur met een bankoverschrijving te betalen, kies dan tijdens de inschrijving voor de optie “Nu inschrijven, later betalen”. Je wordt na afloop van je inschrijving gebeld om een betaalregeling af te spreken.

7

Na betalen is je inschrijving compleet

Na de betaling ben je officieel ingeschreven als leiding. Betaal je via een bankoverschrijving of maak je gebruik van een betaalregeling dan reserveren we in de tussentijd een plekje voor je.

Contact

Heb je een vraag? Vul dan het contactformulier in. We proberen binnen een dag te reageren.

Paklijst

  • Een fiets (als je die niet gehuurd hebt)
  • Een tent (met tentharingen!)
  • Zeil
  • Luchtbed/matje (eventueel met yogamat)
  • Pomp (om je luchtbed op te pompen)
  • Hoeslaken
  • Kussen
  • Slaapzak
  • Extra (fleece)deken
  • Pyjama
  • Je knuffel (die wil dit avontuur ook beleven!)
  • Kleding voor een week
  • Regenkleding (eventueel met paraplu voor tijdens de dienst)
  • Sportkleding die vies mag worden
  • Zwemspullen
  • Toilettas met toiletspullen
  • Handdoeken
  • Oplader telefoon (heel belangrijk!)
  • Stekkerdoos (altijd handig, zet je naam erop!)
  • Een (rug)tas voor onderweg
  • Powerbank (we gaan immers kamperen, stroom is niet gegarandeerd)
  • Bidon/waterfles
  • Bijbel
  • Etui met pennen/(kleur)potloden/puntenslijper/gum/etc.
  • Boekje/schriftje voor aantekeningen
  • Een schetsblok (als je van tekenen houdt, ga je deze nodig hebben!)
  • Vlaggetjes en lampjes (op zonne-energie!) om je tent mee te versieren
  • Bord, beker(plastic!) & bestek
  • Theedoek
  • Opklapstoeltje
  • 2 tijdschriften waaruit gescheurd mag worden
  • Kleding/accessoires met Hawaii/tropisch thema
  • Mondkapje

Er is geen stroom bij de tenten. Indien je je telefoon wilt opladen kan je dit doen in de gebouwen. Als je je telefoon ‘s avonds niet in een gebouw wilt laten liggen, kan je een accu / powerbank meenemen, waarmee je je telefoon kan opladen. Die accu / powerbank moet je dan overdag opladen in een van de gebouwen.

Bang iets te vergeten? Check de facebook en insta pagina van DNJI promotie voor een extra uitgebreide versie!