Informatie voor ouders / verzorgers

Tienerkamp 2019

Het tienerkamp is een initiatief van de Kerk van de Nazarener Nederland. Het wordt mede mogelijk gemaakt door een team van 100 vrijwilligers: van kookploeg tot techniek, van muzikanten tot YCO’s. Daarnaast zorgen tientallen gepassioneerde groepjesleiders voor een veilige en sfeervolle omgeving waar de tiener volledig zichzelf kan zijn. De eindverantwoordelijken van dit kamp zijn Anke van Dorst en Jessica Vermeulen. Samen met een geweldig kernteam bereiden zij dit kamp voor.

Heeft u een vraag of opmerking? Onderaan deze pagina vindt u een contactformulier. Wij proberen binnen een week uw vraag te beantwoorden.

Een veilige plek

Ons doel is om de tieners een onvergetelijke tijd te geven waarin ze Gods liefde (beter) leren kennen. Wij denken en geloven dat een veilige sfeer de basis is voor een goed kamp. Vandaar dat we het belangrijk vinden dat iedereen zichzelf mag zijn, er niemand gepest wordt en dat iedereen -inclusief de leiding- met respect wordt behandeld. Ook is het niet toegestaan om alcohol, drugs, sigaretten en/of energiedrinks te nuttigen en zijn seksuele handelingen niet toegestaan. (Lees meer over wat wel / niet meenemen in de paklijst)

Bij veiligheid denken verder niet alleen aan fysieke en sociale veiligheid, maar ook aan geestelijke veiligheid. Daarin is het ons streven om tieners een geweldige week te geven, waarin we hen ook op geestelijk gebied toe rusten als ze weer naar huis, school en de kerk gaan.

Zorg voor uw kind

Heeft uw tiener speciale aandacht nodig? Dit kunt u via het inschrijfformulier aan ons laten weten. De groepsleiding wordt hiervan op de hoogte gebracht, en wordt ondersteund door ons pastorale team. U kunt indien gewenst ook aangeven dat u na de inschrijving gebeld wilt worden, zodat u telefonisch extra informatie kunt geven.

Wilt u voordat u uw tiener inschrijft eerst even contact, dan kunt u contact opnemen via het contactformulier onderaan de pagina.

Leeftijd

Tieners mogen mee met het tienerkamp vanaf het moment dat ze een jaar in de brugklas hebben gezeten. Het laatste jaar dat ze mee mogen is als ze 21 jaar zijn.

Datum

Start: Vrijdag 20 juli om 20.00

Eind: Zaterdag 27 juli om 10:00

Wij verzoeken u vriendelijk om niet eerder, maar ook niet later dan 10:00 uur uw kind op te halen, zodat de leiding het kampterrein kunnen opruimen en met elkaar het kamp kunnen af sluiten.

Locatie

De Hoof 18, 5712 LM Someren

Bus (heenreis en terugreis)

Vlaardingen – Dordrecht – Someren

Vertrek Kerk van de Nazarener Vlaardingen
Zaterdag 20 juli om 17.15, zorg dat je om 16:45 klaar staat.

Vertrek Kerk van de Nazarener Dordrecht
Zaterdag 20 juli om 18.00, zorg dat je om 17:40 klaar staat.

Aankomst Kerk van de Nazarener Dordrecht
Zaterdag 27 juli rond 12:15 uur

Aankomst Kerk van de Nazarener Vlaardingen
Zaterdag 27 juli rond 13:00 uur

Koog aan de Zaan – Someren

Vertrek Kerk van de Nazarener Zaanstad
Zaterdag 20 juli om 16.20, zorg dat je om 16.00 uur klaar staat.

Aankomst Kerk van de Nazarener Zaanstad
Zaterdag 27 juli rond 14:00 uur

Paklijst

  1. Wel meenemen

    • Een fiets (met plakspullen!). Kan je geen fiets meenemen, reserveer dan een fiets.
    • Sportkleding
    • (Oude) kleding die vuil mag worden
    • Slaapzak, kussen, dekbedhoes
    • Regenkleding
    • Zwemkleding
    • Goede wandelschoenen
    • Theedoek
    • Bijbel, pen en papier
    • Spelletjes voor tijdens vrije tijd
    • Zakgeld voor tijdens het kamp
    • Verder zou het leuk zijn om je kind verkleedspullen/schmink etc. mee te geven voor de bonte avond (dit is niet verplicht).
    • Ook mag je kind een muziekinstrument meenemen om te kunnen ‘jammen’ in de vrije tijd, want we hebben een band bij ons voor de diensten!

  2. Niet meenemen

    • Alcohol en/of energiedrinks
    • Drugs
    • Sigaretten
    • Muziekboxen

    Naast dat we geen alcohol of drugs e.d. toestaan op het evenement, is roken ook een ‘no go’. Vooral omdat we willen voorkomen dat ‘nog-niet-rokers’ op het idee zouden komen het ook eens te gaan proberen. Als uw kind thuis wel rookt en echt geen week zonder kan, dan geef dan aub een briefje met uw kind mee waarin u toestemming geeft dat uw kind tijdens het kamp mag roken. Aan het begin van het kamp kan uw kind dit briefje inleveren bij zijn/haar teamleider. Roken gebeurt buiten het kampterrein op individuele basis (dus geen gezellige rookgroepjes) en altijd met iemand van de leiding.

Gevonden voorwerpen

Zet op alle spullen de naam van uw kind. Tijdens het kamp hebben we een gevonden-voorwerpentafel waarop uw eventueel gevonden voorwerpen makkelijk kunt terugvinden.

Na afloop bewaren we alle spullen met een waarde van meer dan 20 euro of met een verwachte emotionele waarde tot ongeveer 2 maanden na het kamp. Spullen die minder waard zijn worden na het kamp direct weggegooid. (Denk aan sokken, handdoeken, shirts, oude schoenen, etc). Spullen waar na 2 maanden geen aanspraak op is gemaakt worden na 2 maanden aan de kringloopwinkel gedoneerd.

Ben je na kamp iets kwijt, neem dan contact op via het onderstaande contactformulier en geef een omschrijving van het voorwerp dat je mist.

Kosten

  • DEELNEMERTICKET Zonder ondersteuning
  • €190
  • DEELNEMERTICKET Met 50 euro ondersteuning
  • €140
  • DEELNEMERTICKET Met 100 euro ondersteuning
  • €90

Kan je de ticketprijzen (inclusief ondersteuning) niet betalen? Vraag extra ondersteuning voordat u uw kind inschrijft.

  • BUSTICKET Vlaardingen - Dordrecht - Someren
  • €25
  • Heenreis en terugreis
  • BUSTICKET Zaanstad - Someren
  • €25
  • Heenreis en terugreis

Ondersteuning

Ben je niet in staat de volledige ticketprijs te betalen, kies dan een ticket met ondersteuning. Je geeft hiermee aan dat je ondersteuning nodig hebt van het fonds Ondersteuning districtskampen. Je hoeft geen reden op te geven waarom je de ondersteuning nodig hebt.

Gift

Wellicht ben je in staat om een gift te geven? Met een gift steun je het fonds Ondersteuning Districtskampen en maak je het mogelijk dan anderen financiële ondersteuning kunnen krijgen om mee te gaan.

Inschrijven

Inschrijvingen gesloten

Het is niet meer mogelijk om je kind in te schrijven voor het zomerkamp. Heb je je al ingeschreven en wil je uiteindelijk toch graag nog een fiets huren of een plekje reserveren in de bus voor je kind, dan is dat nog wel mogelijk tot en met  donderdag 4 juli (23:59 uur).

1

Maak een account aan als ouder / verzorger

Maak een account aan als ouder / verzorger om uw kind in te schrijven als deelnemer. Zet het account op uw naam als ouder / verzorger. U kunt meerdere deelnemers opgeven met 1 account.
2

Log in

Log in om je in te schrijven.
3

Vraag eventueel financiële ondersteuning aan.

Kan je de ticketprijzen (inclusief ondersteuning) niet betalen? Vraag extra ondersteuning voordat u uw kind inschrijft.

4

Kies deelnemerticket(s)

Het is niet meer mogelijk om je kind in te schrijven voor het zomerkamp.

5

Kies eventueel busticket(s)

Log eerst in om een (of meerdere) busticket(s) te bestellen.
6

Huur eventueel een fiets

Log eerst in om een of meerdere fietsen te huren te bestellen.
7

Schrijf je kind(eren) in

Log eerst in om uw kinderen in te schrijven
8

Betaal de tickets

Betaalopties

Het heeft onze voorkeur dat je tijdens de inschrijving betaald via iDeal. Heb je geen mogelijkheid om via iDeal te betalen, dan kan je tijdens het inschrijven ook kiezen voor een bankoverschrijving. Het rekeningnummer krijg je opgestuurd na afloop van de inschrijving. Maak in dit geval binnen 24 uur het geld over.

Uitgesteld betalen

Ben je niet in staat om direct via Ideal of binnen 24 uur met een bankoverschrijving te betalen, kies dan tijdens de inschrijving voor de optie “Nu inschrijven, later betalen”. Je wordt na afloop van je inschrijving gebeld om een betaalregeling af te spreken.

9

Na betalen is uw kind inschreven

Uw kind is na de betaling officieel ingeschreven. Betaal je via een bankoverschrijving of maak je gebruik van een betaalregeling dan reserveren we in de tussentijd een plekje voor uw kind.

Contact

Heb je een vraag? Vul dan het contactformulier in. We proberen binnen een week te reageren.